suka kah blog ini?

Thursday, April 21, 2011

biler naim nak menunjuk-nunjuk karya..

introduction.
haa..korang sumer taw yg aku ni budak art,tapi tak pernah pn nak tunjuk hasil pemerahan otak aku kat korang sumer,disebabkan oleh tu gak la, sesetengah daripada rakan2 ku tidak mempercayai bahawa aku ni orang seni..dan disebabkan itu jugakla ramai yg kate naim ni penipu..dan di sebabkan itu jugak,ramai yg xnk tgk sgt pix naim..dan disebabkan itu jugak..bla..bla..bla..

isi 1.
kesenian naim bermula disini..
sebagai pelajar diploma seni lukis dan seni reka seramik..ok?seramik, so sume karya2 aku akan berlandaskan produk seramik..semester ni aku rase paling banyak sekali karya2 seramik aku yg berjaya dihasilkan..dgn bantuan ptptn, mother n father,kesayanganku sorang neh, dan ramai lagi yg membantu..maka siaplah karya aku..

isi 2.
penghasilannya bermula disini..
pemilihan subjek matter..iaitu





baby..


err..abaikan botol beer 2..




eh! mcm kenal..hahaha

isi 3.
dan kemudiannya aku aplikasikan gambar2 body art ni kepada..


haa..same x?


ni pun kan??

isi 4.
dan hasilnya adalah..
KARYA STORAGE JAR BER'KNOB'KAN BODY ART BABY..


tu dia..biru merelip!hahahaha


lagi satu...

mengancam bukan?
produk ni bukan sekadar tuk tatapan je..
korang leh tempah kalau nak..satu rm 15..

p/s:tidak termasuk kos penghantaran..

conclusion.
tu lah hasil pembelajaran aku utk semester ni..produk2 seramik mmg cantik kalau korang cuba tuk hargai..seni seramik adalah seni zaman lampau yg kekal sampai skang, bukan seninya je..produk jugak leh kekal lamer..so, hargai lah barang2 seramik yg ade kt umah k..done!

awk..sy sgy awk!hee.. :)

1 comments:

fyqabellika said...

nice,syg..mcm ni ke yg im na bg kt fie? haha..nak3!