suka kah blog ini?

Wednesday, April 6, 2011

citer pasal gadget yg semakin rancak!

kehadiran gajet2 canggih yg terdapat kat dunia ni bukan lah benda asing..dlm erti kate lain,benda2 b'teknologi ni dah jadi sebati dgn kehidupan manusia..zaman dulu kala mugkin org anggap gajet2 atau teknologi hanya akan digunakan oleh2 sekelompok manusia yg mampu je..tapi, jgn dianggap mcm tu!zaman berubah..sekarang ni, makcik cleaner! ulang suara..makcik cleaner kt uitm pn pkai bb(blackberry)..hahahaha nak taw cmner aku taw?

ade la satu hari 2..aku tgu kwn kat tangga fakulti..makcik cleaner ni pn sibuk la dok menyapu sampah depan aku,sat lagi dia kuarkan fon..aku pn tak hirau sgt la..tapi setelah diamati.baru ak perasan yg fon makcik 2 pegang adalah blackberry..untuk membuktikan lagi kesahihannya, kwn makcik cleaner yg jugak cleaner kt uitm 2 menyapa lah makcik 2.. aku pn tak taw dari maner mncul kawan dye neh..dgrkan sedikit perbualan mereka:




makcik cleaner 2:oit!awat ang kt sini lagi?bos nak jmpe sume kat depan

makcik cleaner 1:la,awat ang x habaq.aku xtaw pape pn.

makcik cleaner 2:tak habaq tengkorak ang!aku da BBM ang td..




mak aih!diowang ni cleaner ke bisneswoman?!aku pn da tergaru2 kepala kt situ..

hahaha,ok la, mgkin diowg dapat hadiah dr anak2 masing2 kn.. hahaha ok lah sume, gajet mmg penting dlm kehidupan kita..memlalui zaman moden ni, mungkin ia mnjadi satu kperluan..tapi, ikut kemampuna gak,student cm kekite neh tak pyh la nk sibuk2 ngan updated produk..pkai je ape yg ade..ckup. ni lak cntoh2 gajet masa kini..




lantak lah secanggih mane pn gajet2 neh..yg penting aku dpt texting n sms fie, si cumel aku sowang neh :)

1 comments:

fyqabellika said...

hee.. shweet nyeeeee! suke last word tu je.. haha!