suka kah blog ini?

Wednesday, February 9, 2011

hati ini pt. 6

Pejam celik pejam celik dah 4 bulan aku bekerja kat sini. Tak terasa pun lamernye, kisah sarah dan bekas suaminya pun sudah makin dilupakan.

“ok boss!by pkul 10, saye sampai”. Pelik, awal pagi ahad neh bos panggil aku. Kenapa agaknya?

“adam,minat surfing?”.ape pnye soklan lak owg tua ni bagi aku..

“err, surfing internet minat lah bos, nape?”.haha.wat2 cm owg bodoh skit.baru best.

“esok kamu dan sarah akan ke Australia, semua perbelanjaan di tanggung.ade job kat sane”

Huhuhu..g oversea!dapat gak release tension, ngan sarah lak tuh. Peluang terbaik neh.

“Bape lamer kamu kt sane dam?”

“err,seminggu je mak, ade keje skit..”. muke mak mcm x bg aku pergi.yelah xslalu dye lpaskan aku g luar negara sorang2.slalunya kitowang pergi beramai-ramai.

Pagi tu pkul 8 pagi lagi cab dah amek aku kt umah. Tgk2 ade sarah lak dlm cab 2.huh!lawanyer...hahaha, apelah aku neh, syok sndiri lak. Flight kitorang dalam pkul 10 pagi, tapi delayed ke 2 petang.

Nak xnak terpaksa lah balik rumah dulu, lagipun xjauh rumah aku ngan LCCT neh.

Tepat jam 2.25 ktowang berlepas. Sewaktu kapal terbang nak berlepas...

“adam!”

0 comments: