suka kah blog ini?

Tuesday, February 8, 2011

hati ini pt. 5

“Emm.adam,if sarah cerita adam marah?”.

mak aih,lum citer dah Tanya aku marah or tak.biar btl dak neh.”err,ape dye?”. “actually adam, i nie isteri owg.” Pergh!berat neh.dah berkeluarga rupanya.sarah pun menceritakan tentang masalah rumah tangganya.sudah hamper dua tahun dia dan suaminya bercerai.lagipun perkahwinannya dengan bekas suami bukanlah atas dasar suka sama suke tetapi ditentukan oleh keluarga.akan tetapi perangai suaminya yang panas baran membuatkan sarah tidak tahan, lalu mengambil keputusan untuk bercerai.walaubagaimanapun, bekas suaminya masih lagi ingin mengejarnya untuk mendapatkan wang.

Malam tue sarah menceritakan segalanya tentang keadaannya dan keluarga.

Kadang-kala tedetik jugak rasa hatiku aku utk mempersoalkan kenapa ade ibubapa yang sanggup menjadikan anak mereka seperti pokok,

Yelah, leh kahwin2 suke2 ati.

Selesai minum aku menghantar sarah pulang ke rumah, keretanya ku bawa pulang.menanti fajar esok untuk berjumpa dgn sarah semula bagai menanti durian jatuh J

“ya allah, panjangkanlah umur aku agar dapat aku bersamanya lg”

0 comments: