suka kah blog ini?

Thursday, December 16, 2010

hati ini pt. 3

Ah sudah,balik samer lak. Camner lak die tau aku tak bawak keta arini. Mungkin kebetulan kowt. Muka sarah beria-ia ajak aku balik ngan die. Ade pap eke nie. Macam-macam soklan main kat kepala aku nie.

“err, u tak kesah kan balik ngan i?”

Huh, soklan ape lak nie. Sarah ni betul ke tidak. Kang xpasal-pasal ade yang ilang nyawa. Bukan ape, budak ni guna aku tuk takutkan ‘along’ ke. “eh, xpe..xkesah pun”. Muka aku da cuak nie. Tapi masih wat macho. Aku diam je dalam keta. Yang sarah ni plak cm kelam kabut je bawk keta. Aku pelik tul. Nasib baik aku laki.

“ok sampai dah.”eh,ner lak minah ni taw umah aku. Lantak lah, yang penting dah save bajet skit arini.

“sory, actually tadi abg angkat saye call,dye nak jmpe..tapi saye xsuke perangai dye,GS”. Ouh, camtu rupenye. Risau lak aku tgk minah nie. Dah la anak tunggal, parents da takde. Huu..sabar ye, ade lah yang akan jagemu sarah.

0 comments: