suka kah blog ini?

Thursday, August 26, 2010

cerita..nk bace?

naim che om.ye..name aku,aku student.life as student cm bese.sume orang taw ape yang student buat dari bgn pagi,mandi,g kelas,blaja,wat assgment,balik kelas,on9,men game...mcm lg la.hidup aku bese jew.aku x memilih.aku nk berkawan.

hey ni tujuan aku tulis post sbnrnye,nk cter life aku sejak 2 sem duk kat sini..1st impression cm bese la.msti boring..yelah,jauh ngan famili ssh nk manage "fulus"..hahahaha,siries beb,aku ni bab makan mmg num satu..kalau aku nak kire..dah habis rm1 k gak lah utk mkn minum aku..bapak byk wei!!mane x nye..satu ari aku leh abes smpai rm30 tuk mkn saje..say again "makan saje"..hah!xleh bla wei..

n more thing aku terasa sgt bler blaja kt sini,nk target pointer..mmg ssh.nmpak cm senang.tp..mak ai!!buleh bnh diri gak la..klau x struggle mmg hancur..org kate nk dpt dekan sng,tp aku da due sem exam..nk naik satu pointer pn cm lahabau..hahaha!!ni aku tnjuk..SEM1=3.20,SEM2=2.92..woi2!!aku nk nek pointer,bkn turun..hahaha..2 sume sbb aku lalai.yelah..x anta work,xdtg kelas..come on la!!kte laki..sape yg suke bgn pagi kn??
tp aku nk change lah...hidup klau stakat 2 pointer bek xpyh blaja..
cm duk umah tlg parents lg bagus kowt..

ouh ye,aku nk citer sal kos aku lak..
aku ni bdak art and design..tah kt mane aku nye ART pn aku xtaw,mane x nye..melukis cm dak tadika,kaler lg la hampeh..suh aku men ngan acrilyc?!selisih malaikat 44,aku brani sikit jew..huuu..kat sini sku amek kos seramik..best!!dpt learn mende baru..
kalau korang taw ape labu sayong..korang msti taw care nk wat.pkai ape..jgn ckp senang je bro!!turun studio ktorang tnjuk skill baru leh kate senang..huhuhu..k la..
jmpe kt post len..salam,

0 comments: